Automoció

Benvinguts al departament de Automoció

En el departament de automoció de l’INS Esteve Terradas i Illa de Cornellà, impartim el CFGM d’Electromecànica de Vehicles.

Disposem de dues aules teòriques i tres tallers per a realitzar les pràctiques. En total disposem de 20 vehicles d’última generació perquè l’alumne es formi en les últimes tecnologies del sector, el departament té convenis de col·laboració amb empreses punteres del sector, a més està inscrita al programa de formació mundial T-TEP de TOYOTA.

Els professionals del departament treballem en la formació, perquè els alumnes surtin preparats per a un sector tan exigent com és el de l’automoció, es treballa per competències amb tècniques avançades, amb responsabilitat i exigència, per facilitar el desenvolupament personal de l’alumnat, facilitant així el encaix en el món laboral.

Disposem d’un ampli ventall d’empreses que permetran a l’alumnat realitzar pràctiques en els diferents àmbits relacionats amb el món de la automoció.

Estem compromesos també amb la mobilitat transfronterera, participant en diversos projectes Erasmus, dirigits al coneixement idiomàtic i al procés maduratiu dels i les nostres alumnes.

INS Esteve Terradas i Illa

c/ Bonavista 70, 08940 Cornellà de Llobregat
Pàgina web: http://www.esteveterradas.cat/

Contactes del departament