INFORMACIONS VAGA GENERAL I VAGA ESTUDIANTS 17 – 18 D’OCTUBRE DE 2019

S’informa a la comunitat educativa de l’INS Estany de la Ricarda que les organitzacions  Intersindical-CSC i la Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC) han convocat una jornada de VAGA GENERAL  per al divendres  18 d’octubre de 2019.

Davant d’aquesta convocatòria de VAGA  informem que una part del professorat  exercirà el seu dret a fer-ne i es sumaran a la convocatòria del dia 18. Els alumnes que aquest dia decideixin assistir al centre, seran  organitzats per poder ser atesos degudament pels serveis mínims i pel professorat que no faci vaga  durant tota la jornada. Els alumnes que no assisteixin al centre, hauran de portar  la justificació de la falta d’assistència  en motiu de la vaga signada pels seus pares.

Així mateix, informar que el Sindicat d’Estudiants,  ha convocat una sèrie de mobilitzacions durant aquesta setmana i que alguns estudiants de l’institut  han de decidit sumar-se a la VAGA dels dies 17 i 18 d’octubre.

SI FINALMENT AQUESTA VAGA QUEDA DESCONVOCADA, LES ACTIVITATS AL CENTRE ES REALITZARAN AMB TOTA NORMALITAT

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *