AMPA

L’AMPA és un espai de trobada i participació de les famílies en el centre educatiu, a través de l’organització d’activitats lúdiques, culturals i formatives. L’associació permet als pares i mares reflexionar i opinar sobre el funcionament del centre i sobre temes educatius generals. Participa en la presa de decisions i en el govern del centre mitjançant el Consell Escolar de Centre. La quota anual per formar part de l’Associació és de 25€ (la quota s’ha abaixat degut a la situació de la pandèmia del Covid-19), recursos que repercutiran en benefici de l’alumnat afiliat i la seva família.

Quin serveis oferta l’AMPA?
✓ Obsequi de una mascareta amb filtre pel curs 2020-2021
✓ Descomptes interessants en la uniformitat de l’alumnat d’un 15%
✓ Descomptes en la compara d’eines d’un 5%
✓ Tallers temàtics per les famílies.
✓ Ajuts a les activitats extraescolars durant el curs. Excursions.
✓ Subvenció al 100% de l’orla al final de cicle.
✓ Col·laboració en l’organització de concursos i activitats organitzades pel centre .
✓ Subvenció de premis i trofeus.
✓ Subvenció d’entrades o transport a fires i esdeveniments.
✓ Descomptes de activitats complementaries organitzades pel centre.
✓ Suport a les famílies.
✓ Servei de taxi en cas d’accident escolar.
✓ Col·laborar en les aportacions de equipament per l’escola.

Vols col·laborar-hi de forma activa?

Necessitem mares i pares amb idees i ganes de col·laborar amb l’AMPA de forma puntual o regular. Explica’ns la teva disponibilitat, interessos, coneixements i que t’agradaria fer.

• Com fer-me soci/a?
    Podeu realitzar el pagament de la quota anual (25€) per transferència bancària o bé directament al següent numero de compte fent constar a l’ingrés el Nom i Cognoms de l’alumne/a
    Compte bancari   BBVA ES1701820845120208514120

Per contactar amb l’AMPA:

ampaeschoturlleida@gmail.com

Activitats AMPA