Període extraordinari preinscripció 2016-2017

Setembre-2016

Per als centres i cicles que, finalitzats els processos anteriors, tinguin places vacants, s’estableix un procés extraordinari de preinscripció i matrícula al setembre.

Poden participar-hi les persones que no van presentar sol·licitud en la convocatòria ordinària (maig-juny) i les persones que hi van participar però no van obtenir plaça o van obtenir plaça i no van poder matricular-se per no haver superat l’avaluació de juny de l’ESO.

La sol·licitud s’ha de presentar en paper al centre i per al cicle i torn escollits (només es pot demanar plaça en un centre).

Els participants han d’acreditar els requisits d’accés, i la qualificació de la prova o dels estudis que els donen dret a l’accés, amb la documentació abans establerta (per acreditar que s’ha pres part en el procés de preinscripció ordinari cal presentar la còpia de la sol·licitud corresponent).

Oferta

• Cuina i gastronomia/Serveis de restauració, a determinar
  • Elaboració de productes alimentaris, a determinar
  • Forneria, pastisseria i confiteria, a determinar
  • Gestió d’allotjaments turístics, a determinar
  • Direcció de cuina/Direcció en serveis, a determinar

Dates preinscripció

Grau mitjà
  • presentació de sol·licituds: setembre pendent Resolució
  • publicació de les persones admeses: pendent Resolució
  • matricula: pendent Resolució
Grau superior
  • presentació de sol·licituds: setembre pendent Resolució
  • publicació de les persones admeses: pendent Resolució
  • matricula: pendent Resolució

Documentació que cal presentar

• Sol·licitud de preinscripció.
    • Grau mitjà
    • Grau superior
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne/a o de la targeta de residència on consta el NIE en el cas d’alumne estranger.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual).
  • Certificació que dona accés a l’etapa (mireu el següent apartat)

En cas que l’alumne/a sigui menor d’edat:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet) o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.

Certificació que dona accés a l’etapa

Cicles formatius GRAU MITJÀ:

Certificació de la qualificació de la prova d’accés o la qualificació mitjana dels estudis que en permeten l’accés.

Cicles formatius GRAU SUPERIOR:

Certificació acadèmica de la qualificació de la prova d’accés o de les qualificacions obtingudes al batxillerat o estudis equivalents, o a altres estudis o cursos que permeten accedir-hi o, si es tracta d’estudis de batxillerat LOGSE, original i fotocòpia de les pàgines 22 i 23 del llibre de qualificacions del batxillerat. Si la qualificació de la prova d’accés no és numèrica, es considera que és un 5.

informació funcionament del l’EscolaEDIFICI