II Jornada Gustum

L’alumnat de 3r curs del Cicle Formatiu de Grau Superior de Direcció en Cuina i Serveis de Restauració i de 3r curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Cuina, Gastronomia i Serveis de Restauració de l’Escola d’Hoteleria de Lleida han conegut de primera mà el valor dels productes de les Garrigues a través d’un showcooking impartit pel xef Xavi Benet, de l’Hostal Benet (Les Borges Blanques). Ha elaborat diferents propostes gastronòmiques utilitzant productes del territori com la col·i·flor, laguatlla i la poma; tot repassant les qualitats i característiques de cada producte, la forma òptima de treballar-lo i els resultats obtinguts.

Emmarcada en el projecte Gustum, la jornada té per objectiu promocionar els aliments produïts a la comarca Urgell, el Pla d’Urgell, el Segrià i Les Garrigues i posar-los en valor davant dels futurs professionals del món de l’hostaleria. Aquests estudiants, formats a la província, són un col·lectiu estratègic ja que seran prescriptors dels productes locals en un futur proper.