Guanyadors Concurs Amanides i Entrepans

En tots els concursos que s’organitzen des de l’Escola no hi ha guanyadors ni perdedors. La naturalesa de l’Escola fa que totes les i els participants hi guanyin: en destresa, comunicació, exposició, actitud, aptitud, coneixements, … una sèrie d’ingredients que fan que l’alumne/a creixi com a persona i bon professional.

Tots hi guanyem!!
Guanyador absolut. Cristian Guardia

Millor amanida. Joan Juarez. Lliurament premi Judit Badia, Vinagres Badia.

Millor amanida grau superior. Eduard Pires. Lliurament premi Manel Serra del Forn de pa Germans Serra de Lleida.

Millor entrepà, fum de corral. Pol Cura. Lliurament premi Josep Biarnes, President AMPA.

Amanida més original. Esther Subias. Lliurament premi Jesus Querol. Forn de pa de ronyó de Torregrossa.

Accèssit entrepà original. Ibrahim Sidibe. Lliurament premi Judit Badia de Vinagres Badia.

Entrepà sorpresa. Tania Barba. Lliurament de premi Jesús Querol. Forn pa de ronyó de Torregrossa.

Agraïm la col·laboració de les alumnes de Gestió d’allotjaments turístics.