Context Turístic a Tarragona

L’alumnat de Gestió d’Allotjaments Turístics va gaudir de la visita de les instal·lacions del complex  hoteler: Hotel Gran Palas, un 5 estrelles situat a la platja de La Pineda, en plena Costa Daurada.  La recepcionista, ens va mostrar les intal·lacions que ofereix un establiment d’aquesta categoria.

La visita a l’hotel Boutique i complexe oleoturístic La Boella ubicat a La Canonja, ofereix una oferta d’oci i gastronomia, el centre de convencions i el molí d’oli enmig d’olivers i jardins fan d’aquest Resort un establiment únic.

L’alumnat va gaudir del barri del Serrallo , antic barri de pescadors, amb un passeig obert al mar.