26è Concurs de Cocteleria Ciutat de Lleida

L’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida  ha celebrat el 26è concurs de cocteleria Ciutat de Lleida  on els alumnes d’Escoles d’Hoteleria d’arreu de Catalunya i de la Comunitat Valenciana han tornat a demostrar la iniciativa i la creativitat innovada en forma de còctels amb begudes del Grup Vichy Catalan.

El primer classificat ha estat Cristian Guardia de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, el segon classificat ha estat Álvaro Jabalera de l’Escola d’Hoteleria de Palafrugell, el tercer classificat ha estat Cristian Trócoli de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils i l’accèssit a la originalitat per Pascual Fernández de l’Escola d’Hoteleria de Benicarló.

Enhorabona a tots els participants per al feina feta!!!