Celler Matallonga i Destil·leria Gabarró&Freixa

Visita del Celler Matallonga de la Fulleda, comarca de les Garrigues, que forma part de la DO Costers del Segre. L’alumnat del 2n curs de Direcció de cuina i serveis de restauració van viure l’experiència d’elaborar el compost de l’agricultura regenerativa. Van poder maridar els vins del celler amb un bon dinar preparat pel Sr. Ramon responsable del mateix celler.

En acabar van visitar una empresa familiar a la mateixa vila, Destil·leria Gabarró&Freixa,  on l’exalumna de l’Escola, Judit Farnells, va desvetllar com es produeixen els licors artesans que elaboren com ara orujo, licor d’herbes, licor de cafè, vi d’anous i vermut.