27è Concurs de Cocteleria

L’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida  ha celebrat el 27è concurs de cocteleria Ciutat de Lleida  on els alumnes d’Escoles d’Hoteleria d’arreu de Catalunya i d’Aragó han tornat a demostrar la iniciativa i la creativitat innovada en forma de còctels amb begudes elaborades amb Mel Alemany.

El primer classificat ha estat Miquel Llobera de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, el segon classificada ha estat Ainhoa Mata de l’Escola d’Hoteleria CETT de Barcelona, la tercera classificada ha estat Sara Adhid de l’Escola d’Hoteleria de Palafrugell i l’accèssit a la originalitat per Jhair Redondo de  l’Escola d’Hoteleria d’Osca.

Enhorabona a tots els participants per al feina feta!!!