El Gran Recapte

El Gran Recapte d’Aliments a Catalunya és una campanya de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades del nostre entorn rebin ajuda alimentària; també serveix per donar a conèixer la situació per la qual passa aquest grup que, arran de la crisi econòmica que estem vivint.

Com en cursos anteriors, des de l’Escola d’Hoteleria i Turisme i mitjançant les i els alumnes del cicle formatiu de grau superior de Gestió d’allotjaments turístics participarem en la iniciativa del Gran Recapte d’Aliments, és per això que demanem la col·laboració de la comunitat educativa del Centre en aquesta iniciativa solidària que promou el Banc dels Aliments per ajudar a les persones que ho necessiten.

Quan ho faran?

Les i les alumnes de Gestió d’allotjaments turístics recolliran els aliments del 27 fins el 29  de novembre. Totes aquelles persones que ho desitgin poden portar aliments al centre durant aquestes dates.

Quins acostumen a ser els aliments més necessaris?

Oli, llegums seques i/o cuites, conserves de peix i de carn, pasta, arròs, llet …