Calendari setembre

calendar-list

• 2 de setembre: reunió informativa a les 20.00h dirigida a mares, pares i alumnat de nova incorporació al centre on es proporcionarà informació sobre l’organització del curs, les normes bàsiques de convivència i funcionament de l’Escola.
  • 14 de setembre: a les 9.00h presentació i inici del curs pels alumnes de cicles formatius de grau mitjà.
  • 21 de setembre: a les 9.00h presentació i inici del curs pels alumnes de cicles formatius de grau superior.
  • a partir del 30 de setembre de 2015, jornada de matí i tarda de 9h a 17.15h (excepte CFPS Gestió d’allotjaments).