REVISTA – FESTA DE FINAL DE CURS – ACOMIADAMENT DE L’ALUMNAT DE 4t D’ESO

FESTA DE FINAL DE CURS – ACOMIADAMENT DE L’ALUMNAT DE 4t D’ESO

El passat divendres 14 de juny es va celebrar la Festa de final de curs i el lliurament de les orles a l’alumnat de 4t d’ESO.

L’acte va tenir lloc al Poliesportiu de Bellcaire d’Urgell i va començar amb els parlaments de l’Il·lustríssim alcalde de la població, Jaume Montfort, la Presidenta de l’AMPA, Cristina Perera,  i l’Helena Rufat, la secretària del Centre, en nom del director que no va poder assistir a aquesta part de l’esdeveniment.

Seguidament, juntament amb les tutores de cada grup de 4t d’ESO, la Núria Garcia i la Teresa Claverol, es va procedir al lliurament de les orles i el diploma corresponent, indicatiu de l’acabament de l’etapa de l’Educació Secundària Obligatòria.

I, finalment, tothom va poder gaudir d’una estona entretinguda amb el festival que ens havia preparat l’alumnat de 4t d’ESO.

La celebració va continuar amb el tradicional sopar d’alumnat, famílies i professorat i va finalitzar amb la música del DJ guanyador del concurs organitzat per l’AMPA del Centre, el Gerard Ballebrera.