De l’hort a la taula: bunyols d’enciam

De l’hort a taula. Alguns alumnes de 1r d’ESO han participat en unes activitats interdisciplinàries que els ha permès treballar competencialment aspectes vinculats a les matemàtiques, la llengua, la tecnologia i les ciències naturals. Els enciams que han crescut a l’hort de l’institut s’han collit… Llegeix més»

Intercanvi amb Holanda 2018

Un altre any més, uns quants alumnes de 4rt d’ ESO, realitzen un intercanvi per posar en pràctica el seu nivell d’anglès, amb l’escola Calls College de Niuwegein, Holanda. Al mes de novembre els alumnes holandesos venen a Barcelona, on gaudeixen de moltes activitats preparades per a ells, dins i fora de l’institut, i comparteixen moltes experiències amb els seus companys/es catalans.… Llegeix més»