Cosmocaixa elèctric

L’alumnat de 2n de Batxillerat que cursa la matèria de Física i Electrotècnia, el 10 d’octubre de 2019, ha participat molt activament en una magnífica activitat que es desenvolupa al Cosmocaixa: Viu l’electricitat.
En aquest taller es realitzen diverses experiències, molt didàctiques, vistoses i divertides que… Llegeix més»

Portes obertes al CAP Numància

El proper divendres 4 d’octubre, el Centre d’Atenció Primària (CAP) Numància, situat al costat del nostre institut, celebra la seva primera jornada de portes obertes.
Es faran activitats i xerrades sobre prevenció, promoció d’hàbits saludables i millora de la salut comunitària.
A més es donaran a conèixer… Llegeix més»

Cuina de cuiners (Programa Enginy)

Durant el tercer trimestre, nou alumnes de tercer d’ESO han format part del programa Enginy, realitzant els dilluns a la tarda un taller de cuina. Al llarg de 10 sessions els alumnes han treballat receptes i tècniques culinàries de cinc cuiners amb Estrella Michelín com… Llegeix més»