DOCUMENT OFERTA INICIAL PLACES D’ESO PEL CURS 2024-2025

Termini de presentació sol·licituds d’ESO del 8 al 20 de març

Termini de presentació sol·licituds de Batxillerat del 18 al 25 d’abril

Nadal Creatiu al Institut Sants: Una Felicitació que Brilla amb l’Art dels Nostres Alumnes

Us convidem a gaudir d’un emotiu vídeo de felicitació de Nadal, creat amb les màgiques creacions dels joves artistes de la nostra assignatura de visual i plàstica. Aquesta iniciativa no només celebra les festes, sinó que també destaca el poder de l’expressió artística com a mitjà per unir-nos i inspirar-nos mutuament. Submergeix-te en aquesta experiència única i deixa que la màgia del Nadal il·lumini els teus sentits.… Llegeix més»

EL GRAN RECAPTE

Com cada any el nostre Institut Sants participa en el Gran Recapte.
Enguany hem recollit 8 capses plenes de diferents productes, pasta, arròs, conserves, oli, llet i fins i tot torrons.
Tot gràcies a les aportacions de les famílies i al treball dels nostres alumnes voluntaris de l’ADAIS, que ho han fet possible.
MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES!!!!!!… Llegeix més»