Joguines, jo en tinc, jo en dono, jo reutilitzo

Les Afes de Cardedeu, tornem a organitzar plegats una recollida de joguines per aquest Nadal, amb la intenció de fomentar el reaprofitament i la solidaritat.

Tothom pot donar i tothom pot venir a recollir!

Què volem recollir? Joguines en bon estat per a infants de 0 a 14 anys, material escolar, material esportiu, llibres juvenils, contes infantils

On es farà? Al nou edifici Tèxtil Rase del carrer Llinars

Què volem fomentar? Que les joguines tinguin una segona vida, que els infants les cuidin perquè altres les puguin aprofitar i d’aquesta manera no generar tants residus.

I també la solidaritat!

Per tot això : necessitem moltes persones voluntàries pels dos dies de recollida i pel dia de l’entrega. Hi ha un grup de coordinació format per Afes i Xarxa, però ens cal molta ajuda de voluntaris. Els que hi vulgueu col·laborar, envieu un mail a afaelsui@gmail.com. Com els anys anteriors, l’horari pels voluntaris serà de 9h a 19h, dividit en franges de 1h 30m adjudicades a alguna escola concreta o a la Xarxa. Ara es tracta que tots els que vulgueu col·laborar com a voluntaris, ho notifiqueu a la persona responsable de la vostra Afa/Ampa que us dirà quins horaris us pertoquen.

Dies de recollida:
  • Dissabte 25 de Novembre de 10h a 18h