Criteris nous per a la Formació en Centres de Treball

El Departament d’Educació ha publicat una resolució per a establir els nous criteris que regulen les pràctiques en les empreses que realitza l’alumnat de la Formació Professional.

En la situació de confinament actual, l’alumnat de Formació Professional ha suspès la realització del mòdul de Formació en Centres de Treball (FCT), imprescindible per a l’obtenció del títol. És per aquest motiu que el Departament ha establert diverses mesures de flexibilització que pretenen facilitar l’obtenció del corresponent títol en la finalització d’aquest curs acadèmic.

Amb aquestes mesures es pretén fer possible que l’alumnat pugui continuar amb el seu itinerari formatiu el proper curs, o bé, que puguin accedir al mercat de treball amb el títol del cicle formatiu que han estat cursant.

Trobareu la nota de premsa del Departament d’Educació aquí.