Projecte Nicaragua

Aquest curs, com els darrers anys, els alumnes de 3r d’ESO han col·laborat amb la Fundació El Sueño de la Campana en el Projecte DIVIÉRTEME Y APRENDO.

Durant aquest curs els nostres alumnes han conegut la situació que s’està vivint a Nicaragua i com aquesta fundació treballa per ajudar als nens i les famílies de Nicaragua des de fa més de 15 anys.

Com cada any ha estat una experiència molt enriquidora per a l’institut tot i les circumstàncies que ens han acompanyat aquest any, que han fet que la dinàmica i organització fos una mica diferent.

Des d’aquí enviem una forta abraçada als nens i nenes del Projecte Diviérteme y Aprendo.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *