“LABUDI”, EL NOSTRE PROJECTE SINGULAR, DE NOU EN MARXA!

Aquest curs, i per sisè curs consecutiu, torna a posar-se en marxa el PROJECTE LABUDI. Aquest projecte és un dels programes de Diversificació Curricular que tenim al centre, conjuntament amb l’Aula Oberta, a través del qual alguns alumnes de 4t d’ESO fan estades a empreses durant 10 h setmanals al llarg de tot el curs.

Enguany estem amb la Llar d’Infants, l’Escola Sant Sebastià, El Gimnàs Tomás, l’Ajuntament  dels Pallaresos (brigada i administració), Animal Food, Taller mecànic R&R i per primer curs la Bugaderia de la Xarxa Tecla, a la qual li donem les gràcies per la col·laboració i la bona feina.

Així doncs, tenim 9 alumnes que es beneficien d’aquest programa i aspiren a graduar-se aquest curs.

Tornem a agrair a la comunitat educativa i Ajuntament i sobretot a les empreses, el seu suport i col·laboració

Endavant!

Us deixem un enllaç per veure el Documental que es va realitzar el curs passat per tal de saber els detalls del projecte.