Diplomes Matemàtiques

Avui el departament de matemàtiques ha repartit diplomes que certifiquen els bons resultats en els concursos que s’han anat realitzant durant tot el curs! S’han repartit reconeixements als millors treballs fotogràfics del concurs de Fotografia Matemàtica, millors resultats de la Copa Cangur Interna, millors resultats de les Proves Cangur i millor treball de Fem Matemàtiques. Una gran enhorabona a la gran tasca que han realitzat els alumnes en els diferents concursos!!!! Tenim un alumnat amb molt de talent!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *