COL·LABORACIÓ AMB L’ESCOLA “ARQUITECTE JUJOL”

Els alumnes de 3rE han fet una col·laboració amb l’Escola Arquitecte Jujol durant aquest primer trimestre.

A l’octubre vam anar a fer els caballons de l’hort i a posar el reg. Ho vam deixar preparat per poder plantar els calçots.

També els alumnes de 3rE ens vam adonar que les portes del galliner estaven desgastades i vam decidir arreglar-les. Ens vam endur les portes al taller de l’Institut i vam decidir fer unes de noves.

Un altre dia vam fer la neteja d’una muntanya de poda. Amb carretó, pales i rasclets vam carregar la poda i la vam llençar al contenidor.

Per acabar, els alumnes també hem posat adob orgànic entre els espais que separen els barracons. Es tracta de que els nens estiguin protegits si es cauen al terra. Aquest adob orgànic també serveix per absorbir la humitat del pati d’infantil.