Impulsem la robòtica 2017

Aquest any l’Institut Els Pallaresos ha participat per primer cop en la fira de robòtica al Cosmocaixa, ubicat a Barcelona.

Els alumnes de l’optativa de tecnologia de 4t ESO, juntament amb els seus professors: Meritxell Rovira i Abel Aparicio,  han estat els participants. Han presentat cinc diferents projectes:

•  Color Balls Selection: Classifica les boles blanques i negres segons el seu color a diferents compartiments.
  • Pinça robòtica: Agafa diferents objectes de diferents alçades i a diferents posicions.
  •  GatUINO: Capta la imatge prèviament modificada amb bombolles de sabó, i la penja al _Twitter_ amb el _hashtag_ #IRTCA
  • TortUINO: Aspira automàticament o de manera remota detectant els diferents obstacles.
  • GirafINO: Emmagatzema i distribueix objectes mitjançant tres diferents moviments.

Per ser el primer any, ens han puntuat molt bé i ens ha agradat molt la experiència. Esperem que els alumnes dels pròxims anys puguin gaudir i aprendre tant com nosaltres d’aquesta jornada tecnològica.

Víctor Martín González  i  Lucía Carrillo Negredo 4t ESO