Preinscripció Cicles Formatius Grau Superior

Oferta inicial de places

La premissa general ha de ser reduir al màxim els tràmits presencials, substituint-los per actuacions telemàtiques. La preinscripció i documentació, si s’escau, s’enviarà escanejada o fotografiada mitjançant un correu a la següent bústia electrònica: a8043671@xtec.cat . Important, posar en l’assumpte: Preinscripció CCFF GS (copieu i enganxeu).

Com fer la preinscripció?
La preinscripció s’ha de fer per Internet a l’adreça gencat.cat/preinscripcio. També en aquest mateix enllaç trobareu tota la informació i documentació necessària per a fer la preinscripció
• El codi del nostre Institut és: 08043671

Com es tramita la sol•licitud?
La sol•licitud de preinscripció es pot presentar de dues maneres:
• Sol•licitud electrònica (en aquest cas, no s’ha d’enviar cap documentació al centre)
• Sol•licitud amb suport informàtic (la documentació s’ha d’enviar per correu electrònic al centre)

Qui pot fer una sol•licitud electrònica?
• Alumnat amb identificació electrònica (l’idCAT Mòbil, DNI electrònic o altres certificats digitals) i amb l’identificador IDALU.

Qui pot fer una sol•licitud amb suport informàtic?
• Alumnat sense cap sistema d’identificació electrònica.
• Alumnat de fora de Catalunya.
• Alumnat de Catalunya que no disposi de l’IDALU.

Quan això no sigui posible (preinscripció telemática), i en cas de venir presencialment a fer el tràmit, s’han de tenir en compte les següents indicacions:

• Per accedir al centre primer s’ha de concertar cita prèvia.
  • L’atenció presencial per a fer la preinscripció al centre serà els dies 16, 17 de juny de 9:00h a 13:30h i el dia 18 de juny només per a la presentació de documentació en el mateix horari (cita prèvia solament per telèfon).
  • Del 9 al 18 de juny podeu demanar cita prèvia per Internet o al al telèfon 93 653 1659 de 9:00h a 13:00h
  • Ha de venir el menor nombre possible de persones a fer gestions (preferible, 1 sola persona).
  • S’ha de portar original i fotocòpia de la documentació que s’aporta i el seu propi bolígraf.
  • És obligatori portar mascareta per fer el tràmit i es recomana utilitzar guants.
  • No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Calendari 2020-2021

Preinscripció

• Difusió de l’oferta inicial: 5 de juny
  • Presentació de sol·licituds (tramesa electrònica o resguard de la preinscripció): del 10 al 17 de juny
  • Presentació de documentació: fins al 18 de juny
  • Publicació de les llistes amb barem provisional: 13 de juliol
  • Presentació de reclamacions: del 14 al 16 de juliol
  • Publicació de les llistes amb barem definitiu un cop resoltes les reclamacions: 20 de juliol
  • Sorteig del número de desempat: 20 de juliol
  • Publicació llista ordenada definitiva: 23 de juliol
  • Difusió de l’oferta final: 28 de juliol
  • Publicació llista d’alumnat admès: 30 de juliol

Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

Matrícula: del 1 al 7 de setembre

Oferta Cicles formatius de Grau Superior

Codi Denominació Cicle Familia Professional
AGB0 Administració i Finances Administració i gestió