A partir del curs vinent oferirem un nou CFGS a l’Institut El Castell!

Amics i amigues de l’Institut El Castell,

Esperem que us trobeu bé de salut i us fem una abraçada ben forta a totes les famílies que malauradament esteu patint moments durs…

Com dèiem, són setmanes complicades, però alhora són setmanes d’esperança i il·lusió. Avui volem compartir amb tota la Comunitat Educativa un dels moments més importants de la nostra història com a centre educatiu públic d’Esparreguera. Un moment que és fruit de l’empenta de l’alumnat, del treball del claustre d’ara i d’abans, del PAS, de les famílies i de l’esforç de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament.

I és que el curs vinent tindrem a l’Institut El Castell un Cicle Formatiu de Grau Superior en Tècniques d’Actuació Teatral. Serà l’únic CFGS d’aquestes característiques amb caràcter públic de les comarques de Barcelona i un dels dos existents a tot Catalunya. Les classes es duran a terme a l’Escola de Música i Dansa d’Esparreguera.

És un privilegi per a nosaltres l’arribada de la Formació Professional a Esparreguera, i que sigui al nostre Centre. Un institut que comença a celebrar d’aquesta manera tan i tan lluïda el 25è ANIVERSARI, que se celebrarà durant el curs 2020-21. En sentireu a parlar i…molt!

El vessant artístic de l’Institut El Castell és prou important: ja comptem amb un Batxillerat Artístic que fa una gran tasca i que dinamitza molt el Centre.

Una dels objectius que tenim per als propers cursos és millorar encara més el vincle amb la població, i tenir a casa nostra un Cicle dedicat al teatre és un motiu de joia i un gran pas endavant en aquest sentit.

Així doncs, la cultura i l’educació pública estan d’enhorabona al poble de La Passió,

SOM TEATRE, SOM EL CASTELL!

INSTITUT EL CASTELL
Esparreguera