El 14 d’abril iniciem les activitats telemàtiques corresponents a la 3a avaluació

Benvolgudes famílies,

Com us vam informar i ja sabeu, l’Institut El Castell començarà les activitats corresponents a la 3a avaluació de forma telemàtica a partir del dimarts 14 d’abril, tal com ha decidit el Departament d’Educació.

Volem continuar en la mesura del possible el procés d’aprenentatge de l’alumnat, després d’un 1r i 2n trimestres convencionals. Ara bé, som conscients que el funcionament habitual que tindrem no serà el mateix que hi hauria en una situació normal i el que farem és donar suport a l’alumnat en el marc d’un procés educatiu adaptat a les circumstàncies que com a país ens toca viure.

A continuació trobareu una carta informativa mitjançant la qual us volem donar resposta algunes preguntes que us poden sorgir al respecte: Com funcionaran les classes? Quina feina es farà? Què es farà en les hores programades? Si hi ha problemes per connectar-s’hi, com se soluciona? I les tutories?.

Alhora, també podeu consultar l’horari assignat per nivells:

CARTA FAMÍLIES
HORARIS 1r ESO
HORARIS 2n ESO
HORARIS 3r ESO
HORARIS 4t ESO
HORARIS 1r BTX
HORARIS 2n BTX

Per últim, com a Centre volem fer-vos una abraçada ben forta a tots i totes, especialment a les famílies d’alumnat, professorat i PAS, que sabem que heu tingut pèrdues de persones estimades o que teniu problemes de salut. Molts i molts ànims.

EQUIP DIRECTIU

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *