CFGS TÈCNIQUES ACTUACIÓ TEATRAL

Volem compartir un dels moments més importants de la nostra història com a centre educatiu públic d’Esparreguera. Un moment que és fruit de l’empenta de l’alumnat, del treball del claustre d’ara i d’abans, del PAS, de les famílies i de l’esforç de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament.

I és que el curs vinent tindrem a l’Institut El Castell un Cicle Formatiu de Grau Superior en Tècniques d’Actuació Teatral. Serà l’únic CFGS d’aquestes característiques amb caràcter públic de les comarques de Barcelona i un dels dos existents a tot Catalunya. Les classes es duran a terme a l’Escola de Música i Dansa d’Esparreguera.

És un privilegi per a nosaltres l’arribada de la Formació Professional a Esparreguera, i que sigui al nostre Centre. Un institut que comença a celebrar d’aquesta manera tan i tan lluïda el 25è ANIVERSARI, que se celebrarà durant el curs 2020-21.

El vessant artístic de l’Institut El Castell és prou important: ja comptem amb un Batxillerat Artístic que fa una gran tasca i que dinamitza molt el Centre.Així doncs, la cultura i l’educació pública estan d’enhorabona al poble de La Passió,

SOM TEATRE, SOM EL CASTELL!

PER A MÉS INFORMACIÓ :

-Tècniques d’Actuació Teatral- prova específica (Departament d’Educació)

-Sol·licitud d’inscripció a les proves d’accés cicle formatiu de grau superior de Tècniques d’Actuació Teatral.

-Informació detallada de la prova específica.

-Descarrega el díptic del CFGS.