Què passa? 25 anys

Aquesta nit de Reis us deixem un bon regal, el número 118 de la revita Què passa?. És un regal molt especial perquè es compleixen els 25 anys de la revista. La podeu trobar a la secció del menú Revista  o directament a l’enllaç icon Què passa? 118.

Aquest és l’article on l’equip de redacció ho explica:

L’Equip de Periodistes de 1r de batxillerat s’ha compromès a pensar, escriure, dissenyar i distribuir la revista Què passa? d’aquest curs, tot celebrant l’aniversari dels 25 anys de periodisme escolar del nostre institut. Des del novembre de 1988 fins ara, gairebé 700 estudiants de l’Ègara han pensat, escrit, dissenyat i distribuït la revista Què passa? Aquesta dada és realment important per a nosaltres i per això ens concedim el primer paràgraf de la revista 118. Volem compartir aquesta alegria amb vosaltres, els nostres lectors, sense els  quals la revista no tindria sentit. L’enhorabona a tots. Aquesta setmana s’ha acabat el primer trimestre: tots els alumnes i professors que han arribat nous aquest curs ja formen part de la gran família de l’Ègara. Des de la redacció de la revista desitgem que tothom s’hagi sentit ben acollit al centre. I, finalment, felicitar tot el  professorat i tot l’alumnat que, a més de complir en les tasques acadèmiques, dissenyen projectes, participen en convocatòries cíviques, preparen sortides, promouen l’esport a l’hora de l’esbarjo i, en definitiva, busquen la cohesió de tots els qui formem el gran equip de l’Ègara. Salut!

Volem també desitjar-vos un bon segon trimestre, que comencem amb ganes d’aprendre, treballar i compartir junts moltes hores de profit.

Bon 2014 !