Primer Premi al Projecte “Semillero de Científicos Sociales” de la Universitat Autònoma de Barcelona.

La Sandra Garcia Dueñas i l’ Andrea Alonso , actualment alumnes de 2n de Batxillerat, han estat les guanyadores del Primer Premi al Projecte Semillero de Científicos Sociales, a càrrec de Reinaldo Martínez de la Universitat Autònoma de Barcelona i amb la col.laboració de la professora Yolanda Castel, amb la Recerca La visió Macrosociològica de la sexualitat a la tercera edat. Es tracta d’ un projecte que pretén iniciar els estudiants de batxillerat en el món de la recerca per tal de vincular-los amb el campus universitari i perquè, alhora, serveixi d’estímul per al Treball de Recerca que realitzen a 2n de Batxillerat.

Des de l’Institut Ègara volem felicitar les alumnes premiades i animar-les a ser l’ exemple d’altres estudiants que ara inicien aquesta etapa acadèmica.