Els alumnes de Literatura Universal tanquen el trimestre interpretant Hamlet, de W.Shakespeare!

No hi ha res com impregnar-se de literatura a partir d’obres tan universals com ara Hamlet, de W.Shakespeare!!! Durant aquest trimestre, els alumnes de Literatura Universal s’han deixat seduir pel llenguatge shakesperià i han volgut tancar el trimestre fent una tasca del tot engrescadora. L’activitat ha consistit en seleccionar els fragments més important de l,obra que ens permeten poder seguir el fil argumental de la história . D’ aquesta manera, aconseguiríem una adaptació de l’obra, tot generant un arxiu audio amb les nostres veus que lligaríem amb fotogrames seleccionats de la pel.lícula , per tal de tenir un quasidoblatge cinematogràfic. L’experiència ha estat molt  satisfactòria, el resultat aquí el teniu:

Aquí teniu tot el procés: