Maths illumination

L’alumnat de 3r E ha dissenyat una enquesta. Per grups van escollir un tema i han desenvolupat una sèrie de preguntes al seu voltant.
L’objectiu és passar l’enquesta a altres companys de l’institut. D’aquesta manera podran recollir i processar dades i aplicar els coneixements d’estadística.
Una forma… Llegeix més»

Korfbal i el treball en equip

L’alumnat de 1r d’ESO mitjançant un esport col·lectiu com és el Korfbal s’inicia en la pràctica esportiva en aquest centre.
Aquests grups-classe encara han de compartir més espais i moments per tenir el sentiment de pertinença. Valors com la cooperació, la igualtat i integració de gènere… Llegeix més»

Redissenyem el pati


Aquest curs s’ha treballat en la millora i rehabilitació de nous espais. La necessitat d’habilitar nous espais ha fet possible l’aplicació real dels aprenentatges.
L’alumnat de 2n batxillerat que fa la matèria de dibuix tècnic ha pres mesures sobre el terreny i ha fet una… Llegeix més»

Inici de curs 2021-2022

Les activitats educatives del nostre centre començaran de forma esglaonada el dia 13 de setembre, seguint el següent horari:

Nivell Hora Accés Lloc de trobada Llistat d’alumnat Plànol de situació
Presentació

1r ESO

9.00 Porta de vianants Pàrquing Alumnat 1 ESO Plànol 1ESO
Presentació

2n ESO

10.00 Porta del pàrquing Pista esportiva esquerra Alumnat 2 ESO Plànol 2ESO
Presentació

3r ESO

10.30 Porta del pàrquing 3r ABCDE pista esportiva dreta

3r F pista esportiva esquerra

Alumnat 3 ESO Plànol 3ESO
Presentació

4t ESO

11.00 4t ABEF porta del pàrquing

4t CD porta de vianants

4t ABEF pista esportiva dreta

4t CD pàrquing

Alumnat 4 ESO Plànol 4ESO
Presentació

1r Batxillerat

11.30  1r ABCD porta de vianants

1r E porta del pàrquing

1r ABCD àrea al costat de l’aulari provisional

1r E pista esportiva dreta

Alumnat 1 BAT Plànol 1BTX
Presentació

2n Batxillerat

12.30 2n AB porta de vianants

2n CD porta del pàrquing

2n AB pàrquing

2n CD pista esportiva dreta

Alumnat 2 BAT Plànol 2BTX

Per accedir al centre caldrà respectar totes les mesures higièniques sanitàries, en especial, l’absència de símptomes de malaltia, ús de mascareta i respectar les distàncies de seguretat (a tal efecte, l’alumnat, en arribar, se situarà al lloc que s’indica a la taula i accedirà per l’accés que indicat)