TIC, TAC: traiem profit a l’ordinador

En el nostre centre treballem, des de ja fa anys, amb el “Programa 1×1” de la Generalitat de Catalunya, en el que l’alumnat treballa al centre amb l’ordinador i llibres digitals que substitueixen els llibres de paper.

Com hem vist en els darrers temps, és molt important que el nostre alumnat tingui un nivell d’alfabetització digital per garantir la seva adaptació a diferents escenaris que puguin sorgir al llarg de la seva vida. Des de les diferents matèries intentem proporcionar moltes eines que fomenten l’aprenentatge de l’alumnat en tots els camps. Un exemple d’això és que des de l’Educació Visual i Plàstica hem començat a treballar el retoc fotogràfic, la imatge digital i els continguts sobre la manera en què ens presentem i representem la societat.

La idea és fer el nostre alumnat el més competencial possible i que els aprenentatges siguin transversals.