SORTIDES AL MONESTIR DE SANT CUGAT, PARLAMENT DE CATALUNYA I CC EL BORN

Entre finals del segon trimestre i els inicis del tercer han tingut lloc dues sortides consolidades al centre.

Els cinc grups de 4t d’ESO han visitat el Parlament i el Born. Als dos àmbits els guies ha conduït l’alumnat per les diferents dependències, tot fent contextualitzacions històriques i tenint en compte les vinculacions dels dos llocs amb diferents continguts de la matèria de Ciències Socials tractats a l’aula.

L’alumnat de 2n d’ESO ha visitat el Monestir de Sant Cugat en una activitat coordinada entre els departaments de Ciències Socials i Educació Visual i Plàstica. Els alumnes han atès les explicacions dels monitors i han preparat una feina (fotografies i dibuixos a mà alçada) que han completat dies després a l’institut.