Preinscripció Batxillerat (alumnes nous al centre)

Aquest any, la preinscripció es podrà presentar de l’11 al 17 de maig de 2021, i, fins al dia 18 de maig, es pot afegir la documentació que encara falti.

Aquest any, la preinscripció es farà telemàticament, per aquest motiu la tria de matèries de modalitat i optatives de Batxillerat que demana cursar l’alumne també la farem telemàtica. D’aquesta manera ens facilitareu la tasca de preparació del curs vinent.

Per tant, la preinscripció la farem en dos passos:

Pas 1:
Preinscripció al web del Departament d’Educació
Pas 2:
Sol·licitud de matèries de modalitat i optatives a un formulari del centre (cal haver fet abans la preinscripció)
Annex: Previsió d’itineraris pel proper curs
Annex: Ponderacions PAU 2022 (no s’han publicat les del 2023)

Eines i recursos que us poden ser útils durant el procés de preinscripció:

Oferta inicial de places Disponible a partir del dia 7 de maig
Enllaç a la web on es pot sol·licitar l’alta de l’IdCat Móbil, un sistema d’identitat digital molt fàcil de fer servir que us serà útil per a la preinscripció i també per a gestions amb altres administracions a Catalunya.
Enllaç a la pàgina que explica quina documentació cal preparar en format digital abans de la preinscripció. Cal tenir-la preparada en format digital al dispositiu que s’utilitzi per fer la preinscripció.
Prepara la documentació
Enllaç a la pàgina de l’Ajuntament de Rubí on podeu trobar quina zona us correspon segons el domicili.
Enllaç a la web de la Generalitat per a la Preinscripció al Batxillerat.
De l’11 al 18 de maig
En cas de dubtes o dificultats Poseu-vos en contacte amb la Secretaria de l’Institut (tel. 936997961 de 9 a 14h)
Si no disposeu de mitjans tècnics (mòbil, ordinador, tauleta…) per fer la preinscripció
  1. Poseu-vos en contacte amb l’Oficina Municipal d’Escolarització on us ajudaran a fer la preinscripció
  2. Poseu-vos en contacte amb la Secretaria de l’Institut (tel 93 699 79 61) on us donaran cita per ajudar-vos a fer la preinscripció durant els dies del període de preinscripció.