Participem a La Marató de TV3

Aquest any la 26a edició de La Marató de TV3 s’ha centrat en les malalties Infeccioses.
L’alumnat de 4t i 3r d’ESO ha participat en la conferència de sensibilització que ofereix la Fundació La Marató de TV3, impartida per professionals de la salut amb el suport de material gràfic i audiovisual. L’objectiu ha estat difondre la temàtica de què tractarà La Marató i apel·lar a l’esperit solidari envers les persones afectades i les seves famílies.
Des de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO  ens hem sumat a la iniciativa “1 origami 1 euro”  de la Fundació Mútua General de Catalunya i hem aconseguir lliurar més de 110 origamis que, d’acord amb la convocatòria, es transformaran en més de 110 euros per a La Marató.
Els alumnes de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO també  han fet cartells sobre La Marató, tres propostes diferents de pòsters de 2 x 1 metre.
Una de les nostres propostes ha estat seleccionada com a una de les 10 finalistes. Ens sentim molt satisfets d’haver col·laborat en La Marató.