ACTUALITZACIÓ: Ordinador per a l’alumnat nou d’ESO

El nostre centre continua en la línia començada anys enrere pel projecte Educat. Això vol dir que cada estudiant treballa amb un ordinador portàtil i amb continguts digitals. Aquest curs farem un pas endavant amb l’adopció d’un ordinador tipus Chromebook pel treball de l’alumnat.

A causa de la crisi provocada per la Covid-19, ens han comunicat que hi havien problemes de subministrament del model d’ordinador previst. Per aquest motiu, hem acordat un canvi en el model de l’ordinador, mantenint les característiques i el preu.

En el següent enllaç trobareu les instruccions per l’adquisició de l’ordinador ja actualitzades amb el nou model d’ordinador. Aquells que ja hagueu fet la reserva, no heu de fer cap gestió més.