Intercanvi amb l’escola Sint Bavo Humaniora de Gent, Bèlgica

Del 30 de gener al 4 de febrer, un grup d’alumnes de 1r de batxillerat  ha fet la primera part de l’intercanvi amb l’escola belga Sint Bavo Humaniora.  Aquest intercanvi s’afegeix a les estades lingüístiques que el centre organitza a Londres i Montpellier.

Els objectius de l’intercanvi són eminentment lingüístics. La llengua vehicular és l’anglès. Tanmateix,  bona part de les activitats s’han centrat en l’àmbit de la biotecnologia, l’eix central de l’intercanvi i en les activitats culturals, molt importants per afavorir el coneixement mutu entre l’alumnat d’ambdós països.

Durant la seva visita a Gent, els alumnes han pogut gaudir de la convivència amb les famílies que participen en l’intercanvi i l’escola els ha preparat diferents activitats. Han visitat Bruges i, malgrat la pluja (típica d’aquest país tan verd),  han gaudit de la gimcana de descoberta de la ciutat.

El nostre centre ja porta 13anys realitzant diferents tipus d’intercanvi i creiem que aquesta experiència ajuda els nostres alumnes a créixer en molts aspectes i, per tant, intentarem seguir oferint i ampliant, si pot ser, la nostra oferta europea.