Hàbits saludables a 1r de l’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO han portat a terme la representació d’una història saludable. Un treball en grups cooperatius de 5 on donades una pauta i uns rols fixats pel professor el grup havia de treballar sobre dues històries oposades per la seva resolució final. Els rols a representar i que propiciaven els possibles arguments a tractar eren el metge, l’esportista saludable, l’esportista sedentari… En aquestes representacions es treballaven conceptes com l’escalfament, la hidratació, beneficis de l’activitat física entre d’altres.

En el moment que un grup feia la seva representació la resta del grup classe gràcies a una rúbrica feia el procés de coavaluació dels companys. Un procés que permet que l’alumnat sigui conscient sobre el seu procés d’aprenentatge i la seva implicació.

La finalitat de la representació és la d’expressar-se i comunicar-se utilitzant el llenguatge corporal.