Visita al Castell

El passat dilluns l’alumnat de 1r d’ESO va fer una petita excursió fins al Castell per gaudir els diferents grups d’un esmorzar plegats.
A més l’alumnat va intercanviar detalls amb l’amic invisible o “el pongo“. Una activitat lúdica per enfortir el sentiment de pertinença al grup classe… Llegeix més»

Joc de l’oca feudal

Durant la setmana prèvia a les vacances de Nadal, l’alumnat de Ciències Socials de 2n d’ESO ha dut a terme un joc de taula consistent a tractar conceptes bàsics de l’Edat Mitjana.
Introduït el curs anterior per la professora Alba Aran, el joc consisteix a treballar… Llegeix més»

Darrer taller dels Drets dels Infants

Aquesta setmana s’han realitzat el darrer taller sobre els Drets dels Infants dut a terme per la Fundació eIrene.
A més en aquesta ocasió s’ha gravat material per un vídeo documental sobre el projecte. Per això, s’ha entrevistat a dos dels alumnes participants que posteriorment col·laboraran… Llegeix més»

Decoració nadalenca de l’alumnat de 1r i 2n

Volem convidar a tothom a gaudir de les decoracions elaborades per l’alumnat de 1r i 2n de l’ESO. Una decoració que segueix l’ideari d’Escola Verda i formulat des del Duc Verd: materials reciclables i reutilitzats, que tornaran a ser reciclats. Com podreu comprovar la creativitat ha donat resultats molt originals.

Moltes classes han aprofitat les grues elaborades per la recaptació de La Marató de TV3, atès que aquest any era impossible lliurar-les a la Fundació de la Mútua General de Catalunya.

Desitjos nadalencs

En aquests temps tan difícils i coincidint amb les dates nadalenques, a la classe de Castellà l’alumnat del grup 1r D ESO, ha volgut expressar els seus bons desitjos als seus éssers estimats i a tothom en general, en petites postals per formar aquest… Llegeix més»