Setmana de les Matemàtiques

Del 10 al 20 de desembre hem celebrat la Setmana de les Matemàtiques. Amb l’objectiu de viure les Matemàtiques d’una manera lúdica i estimulant i treure-les de l’aula, l’alumnat d’ESO s’ha enfrontat a problemes de lògica, raonament, manipulació i tota mena d’enigmes, que… Llegeix més»

Pinta La Marató

Aquest any, una vegada més, l’alumnat de 4t d’ESO que fa l’optativa de Visual i Plàstica ha elaborat aquestes propostes per el Concurs Pinta La Marató que aquest any recaptarà fons per la investigació sobre el càncer. Hem treballat sobre el lema: la investigació dona… Llegeix més»

Projectes d’àmbit

Durant dues setmanes, del 5 al 16 de novembre, l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO ha desenvolupat els projectes dels àmbit següents:

• 1r d’ESO: projecte d’àmbit lingüístic: Horror film festival. L’alumnat ha creat un monstre en anglès com a base del cartell Lectura i anàlisi… Llegeix més»

Dia mundial sense alcohol

En el marc del Dia Mundial sense Alcohol, el 15 de novembre, la Sub-direcció General de Drogodependències de l’Agència de Salut Pública de Catalunya impulsa per cinquè any consecutiu la V Setmana de sensibilització sobre els riscos del consum d’alcohol del 12 al 18 de novembre. D’aquesta… Llegeix més»

Canvi de marxa

Dins l’eix transversal d’educació viària de tutoria de 4t d’ESO, l’alumnat participarà en diverses activitats.
Dijous, 22 de novembre, tot l’alumnat de 4t d’ESO  ha assistit a l’espectacle Canvi de marxa, que ha tingut lloc al Teatre La Sala de Rubí.

Dia de la ciència

El Departament d’Ensenyament organitza, conjuntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, diverses activitats educatives emmarcades en la 23a Setmana de la Ciència a Catalunya.
Dins del marc d’aquesta setmana, el 7 de novembre, l’alumnat  de 4t d’ESO  que cursa les matèries de Biologia,… Llegeix més»