Cursos disponibles

Farem un ràpid repàs per algunes de les eines TIC més conegudes que estan relacionades amb "cultura" DIY orientada a la robòtica educativa. Concretament veurem:

• Què és DIY o la cultura “maker”. Com aprofitar-nos-en (TIC/TAC).
  • Introducció al raonament lògic mitjançant la programació amb blocs.
  • Creació d’un joc senzill amb scratch.
  • Què és Makey-Makey. Aplicació pràctica en conjunt amb scratch.
  • Què és App Inventor. Creació d’aplicacions senzilles per mòbils Android.
  • Què és Arduino. Què és la computació física (sensors, motors) i el per què d’Arduino.
  • Programació d’Arduino amb Scratch4arduino, Snap4arduino i mBlocks.
  • Programació d’Arduino amb codi C++.
  • Control d’un robot mitjançant una aplicació mòbil (App Inventor), scratch, etc.
  • Què és raspebrry Pi. Coneixements bàsics sobre què és i com funciona.
  • Impressió 3D, què son i per què son una eina útil en la cultura “maker”.

Formador: Rafael Fernández Díez

Aquest és de prova
Presentació SA.pdfPresentació SA.pdf

Curs Moodle Inicial

Optativa de Robòtica per a ESO1.

El viatger de l'Espai és el curs de 1r d'ESO per treballar per projectes.

ENERGIES RENOVABLES

Comanda de la Fundació Sant Joan de Déu

Anàlisi i observació de diferents Projectes Educatius del districte de Sant Andreu. Visitarem escoles i parlarem de com aprenem i la diversitat que tenim tots en aprendre. Parlarem d'educació, motivació, diversitat, aprenentatges....

IA3_English

L’eix central dels continguts de Física i Química en el tercer curs és la unitat i la diversitat de la matèria. Se n’estudien les propietats des d’un punt de vista macroscòpic, en què s’introdueixen els primers models interpretatius i predictius del comportament de la matèria a escala microscòpica fins a arribar als models atòmics.

Introducció a les Situacions d'aprenentatge i treball cooperatiu

Frankenstein de Mary Shelley

SITUACIÓ D'APRENENTATGE 3

LA PESTA

Espai per a la Situació d'aprenentatge ESTRUCTURES. Tant per SOCAT com per NATEC.

Situació d'Aprenentatge LEONARDO DA VINCI. Per SOCAT I NATEC.

Es presenta l'optativa de Física i Química centrada en l’adquisició dels continguts necessaris per aconseguir la interpretació i la descripció de la realitat, considerant la Física i Química com una matèria essencialment procedimental.

Aprendre a programar el El PLC i el robot educacional de LEGO

Aprendre a programar el robot educacional de LEGO MINDSTORMS i la placa Arduino UNO.

ITINERARI 4T HUMANÍSTIC SOCIAL (8 HORES)

Itinerari Tecnològic.

PuigVERD

En aquesta assignatura tractarem temes d'actualitat i amb un gran impacte social, com les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies i els nous materials, la conscienciació sobre hàbits de vida saludables o la necessitat de col·laborar en el desenvolupament sostenible del planeta.

Respositori de recursos d'interès, instruccions, avisos, etc.

Coneixerem què és una empresa en tots els seus aspectes, a nivell teòric, legal i d'instruments matemàtics.

Els aspectes principals a estudiar són: de direcció i gestió organitzativa, legal, de presa de decisions, medioambiental, de recursos humans, de producció i costos, i distributiva i promocional del producte.

Estudiarem conceptes d'introducció a la micro i macroeconomia, és a dir, coneixements i tècniques per conéixer la ciència que es preocupa de com administrar els recursos del nostre món i de com distribuir-los per satisfer necessitats humanes,fent el possible per respectar el medi ambient en aquests processos.

Anglès 2 batxillerat 1819

Curs de Tecnologia Industrial de 2n de Batxillerat.

Recursos, apunts i tot el material de la matèria d'Història de 2on Batxillerat.

La física del batxillerat ha de proporcionar una visió àmplia dels coneixements, dels instruments i de les possibilitats que la física utilitza en el segle XXI i ha de donar també les eines que ajudin a l’alumnat a interpretar els fenòmens físics de manera que siguin capaços d’aplicar els coneixements adquirits en situacions diferents a les estudiades a classe i en contextos diferents de l’acadèmic.

La Història de l'art és una branca de les ciències socials que estudia l'evolució de l'art a través del temps.

Gràcies a la comptabilitat, registrem, verifiquem, interpretem i analitzem la informació de totes les operacions possibles que pot fer una empresa al llarg de la seva vida. Quan ho sapiguem fer, repassarem determinats conceptes de 1er. de cara a entendre com podem plantejar i entendre un Pla d'Empresa.

Materials auxiliars per a la Geografia per a les PAU

Aprendre a programar el El PLC i el robot educacional de LEGO

Notícies del lloc

Imatge Txeli Segué Guerrero
Inici de Curs de Moodle Inicial
per Txeli Segué Guerrero - dimarts, 14 octubre 2014, 14:10

Hola a Tothom,

Us recordem que demà a les 16:40 comença el curs de Moodle Inicial adreçat al professorat. Encara queden algunes places per si us animeu els que no esteu apuntats.

La següent sessió tindrà lloc el 12 de Novembre.

Salutacions i benvinguts!

Imatge Administrador/a a8044922
Benvinguts al nou Moodle del Puigvert
per Administrador/a a8044922 - diumenge, 7 setembre 2014, 19:20

Hola a tots,

us dóno la benvinguda a Moodle del Puigvert! Aquest és el fòrum general de tot el Moodle.