Llibres de text 21-22

Material escolar

L’alumne ha de venir a l’Institut amb el material escolar bàsic per poder desenvolupar la seva activitat:

• Fulls DIN A4 (folis blancs i quadriculats).
  • Carpeta arxivadora (1r d’ESO rebrà la carpeta de l’Institut)
  • Llapis, goma d’esborrar i maquineta (per tot el curs)
  • Bolígrafs: blau, negre, vermell i verd.
  • Llapis de colors variats.
  • Retolador negre.
  • Regle petit que càpiga a l’estoig.
  • Tisores i pegament en barra.
  • Joc de regle (30 cm), escaire (25 cm), cartabó (25 cm), transportador d’angles.
  • Compàs.
  • Auriculars (recomanat amb micro).
  • S’aconsella també a l’alumnat portar una calculadora científica (per exemple, la Casio Classwiz FX-82SPXII Iberia).

Material específic per cursos

3r d’ESO

• Fulls de 100 grams (SA3: Manuscrit)

4t d’ESO

• Itinerari humanístic: Rotuladors colors vius gruixuts (de guix)
  • LLibre de lectura obligatòria. Breu història del món. E. Gombrich.

Llibres de text ESO

1r ESO
2n ESO
3r ESO
4t ESO

Llibres de text Batxillerat

Les llicències digitals de les matèries comunes estan incloses a la quota de serveis (per tant, no cal comprar cap llibre)

Podeu accedir al llistat de llibres RECOMANATS de les matèries d’optatives de modalitat en els enllaços següents. Pel desenvolupament de les matèries NO és obligatori comprar el llibre. De fet, en cas de que l’alumne estigui interessat, l’Institut recomana la llicència digital per ser l’opció més econòmica i sostenible. La llicència digital es pot comprar a la mateixa pàgina de l’editorial corresponent.

1r BATX
2n BATX