Informacions inici de curs 2021-22 i resum Pla d’Obertura

Informacions d’inici de curs 2021-2022

Benvolgudes famílies us deixem un resum de les informacions més importants per a l’Inici de curs:

1. Primer dia de curs: dilluns 13 de setembre de 2021

Es faran  les tutories de presentació dels cursos, repartiment d’horaris i altres informacions amb el següent horari:

El dimarts 14 de setembre començaran les classes lectives amb normalita

2. Inici del Servei de Menjador: dimarts 14 de setembre de 2020

La inscripció serà del 6 al 10 de setembre de 9:00 a 12:00h i s’haurà de fer efectiva a través dels impresos que es demanaran a la consergeria del centre.

Per demanar l’ajut de menjador, s’obre una nova convocatòria del 6 al 17 de setembre. S’ha de presentar per via telemàtica a la web del consorci d’Orientació (https://www.edubcn.cat/ca/). També podeu venir al centre en horari de matins per fer el tràmit directament. En qualsevol cas, la sol·licitud s’ha de presentar al centre signada per tots els adults convivents.

3.Guixetes

Reprenem l’ús de les guixetes. El primer dia de curs els tutors i tutores explicaran a l’alumnat el procediment d’assignació de les mateixes

4. Declaració responsable:

Tot l’alumnat ha de portar signada el primer dia de curs dia 13/9 la Declaració responsable còvid.

L’alumnat major de 18 anys ha de portar signada aquesta altre Declaració responsable per majors de 18.

5. Calendari lectiu i Vacances escolars

L’horari marc: de dilluns a divendres tant a ESO com Batxillerat de 8:00 a 14:40 h

Dies de lliure disposició

6. Reunions d’inici de curs amb les famílies

Modificat

1r i 2n d’ESO 29/9/2021

3r i 4r d’ESO 06/10/2021

Les famílies rebran l’enllaç a través de mail o Ieduca

7. Activitats extraescolars

Els alumnes podran fer la inscripció definitiva als tallers i activitats extraescolars a partir del 15 de setembre. Al setembre es farà una sessió informativa als alumnes on es donarà detall de totes les activitats que començaran a l’octubre. La normativa CÒVID permet fer-les seguint les mateixes mesures que els curs passat.

8. Llibres de text i material escolar

Aquest curs es farà ús de llicències digitals de llibres. L’import de les llicències, està inclòs en el preu de la matrícula abonat al juliol. La gestió de les llicències es farà des del mateix centre.

No estan inclosos els llibres de lectura que caldrà que l’alumne els cerqui i adquireixi per les activitats.

Material general per a tot l’alumnat:

Fulls DIN A 4 (folis blancs i quadriculats).
Carpeta arxivadora.
Llapis, goma d’esborrar i maquineta.
Bolígrafs: blau, negre, vermell i verd.
Llapis de colors variats.
Retolador negre.
Regle petit que càpiga a l’estoig.
Tisores i pegament en barra.
Joc de regle (30 cm), escaire (25 cm), cartabó (25 cm), transportador d’angles.
Compàs.
Auriculars (recomanat amb micro).
Calculadora científica (per exemple Casio Classwiz FX-82SPXII Iberia), aconsellable des de 1r d’ESO.

9. Sortides educatives

Les sortides acadèmiques estan incloses en el preu de la matrícula que es va abonar al mes de juliol. En cas d’alguna sortida extraordinària no prevista se us faria saber amb antelació així com l’import a abonar.

10. Comunicació amb les famílies

El curs passat vam engegar les comunicacions amb les famílies a través de l’aplicació iEduca TokApp. Us heu de descarregar l’APP de la Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.MultiExpo.ieduca&hl=es&gl=US  En breu rebreu l’usuari i la contrasenya si no el teniu ja.

11. Resum del pla d’obertura. Mesures còvid pel curs 2021-22

Ús correcte de les mascaretes continua sent obligatori dins del recinte escolar, si bé es pot revisar si l’evolució de la pandèmia ho permet.

L’entrada i sortida del centre es farà per les diferents portes de l’Institut. Es mantenen els grups estables de convivència, encara que es permet la interacció entre grups de convivència estable del mateix nivell. Aquest curs s’oferiran les matèries optatives.

Al pati, podran interactuar diferents grups de convivència, sempre que es faci un ús correcte de la mascareta.

12. AMPA

Recordeu que encara esteu a temps de fer-vos socis de l’AMPA.

13. Carta del conseller d’Educació a les famílies del Doctor Puigvert

Esperem que estigueu tots bé i us desitgem un bon curs.

Cordialment,

Equip directiu de l’INS Doctor Puigvert

Barcelona, 6 de setembre de 2021.

1. Silvia

Bona tarda, tinc una filla que comença 1er Eso i la gran, 3er Eso. La reunió es el mateix día a la mateixa hora, una presencial i l’altra, telemàtica
    De debo no es pot fer en un horari diferent????

2. Eva

Hola, estem en el mateix cas. La petita que comença 1r eso i la gran a 3r. Ens interesa molt i molt conèixer les dues tutores i no volem faltar a cap… Si us plau, podeu mirar de canviar??? Fa uns dies eren hores diferents, gràcies!

3. David

Vaja… Nosaltres també estem en el mateix cas… Gràcies per mirar de canviar amb prou temps de marge com per poder estar a les dues reunions. Amb una hora de diferència no arribem a casa per fer la telemàtica de 3r.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *