Informacions inici de curs 2022-23

Informacions d’inici de curs 2022-23

Benvolgudes famílies us deixem un resum de les informacions més importants per a l’Inici de curs:

1. Primer dia de curs: dimecres 7 de setembre de 2022

Es faran  les tutories de presentació dels cursos, repartiment d’horaris i altres informacions amb el següent horari:

• L’alumnat de 1r de Batxillerat d’Arts escèniques farà horari de 09:30 a 12:30h.

El dijous 8 de setembre començaran les classes lectives amb normalitat.

2. Inici del Servei de Menjador: dimarts 14 de setembre de 2022

La inscripció serà del 6 al 10 de setembre de 9:00 a 12:00h i s’haurà de fer efectiva a través dels impresos que es demanaran a la consergeria del centre.

Per demanar l’ajut de menjador, s’obre una nova convocatòria del 1 al 10 de setembre de 2022. S’ha de presentar per via telemàtica a la web del consorci d’Orientació (https://www.edubcn.cat/ca/). També podeu venir al centre en horari de matins per fer el tràmit directament. En qualsevol cas, la sol·licitud s’ha de presentar al centre signada per tots els adults convivents.

3.Guixetes

El primer dia de curs els tutors i tutores explicaran a l’alumnat el procediment d’assignació de les guixetes. Recordem que el centre no es fa responsable dels objectes dipositats a l’interior, i que s’ha de portar un cadenat amb clau per tancar-los.

4. Calendari lectiu i Vacances escolars

L’horari marc: de dilluns a divendres tant a ESO com Batxillerat de 8:00 a 14:40 h

Dies de lliure disposició

5. Reunions d’inici de curs amb les famílies

Si hi hagués qualsevol canvi en aquesta primera previsió, s’avisarà a les famílies via email.

6. Activitats extraescolars

Els tutors/es els informaran el primer dia de classe del dia de les inscripcions. Al setembre es farà una sessió informativa als alumnes on es donarà detall de totes les activitats que començaran a l’octubre.

7. Llibres de text i material escolar

Aquest curs es farà ús de llicències digitals de llibres. L’import de les llicències, està inclòs en el preu de la matrícula abonat al juliol. La gestió de les llicències es farà des del mateix centre.

No estan inclosos els llibres de lectura que caldrà que l’alumne els cerqui i adquireixi per les activitats.

Material general per a tot l’alumnat:

Fulls DIN A 4 (folis blancs i quadriculats).
Carpeta arxivadora.
Llapis, goma d’esborrar i maquineta.
Bolígrafs: blau, negre, vermell i verd.
Llapis de colors variats.
Retolador negre.
Regle petit que càpiga a l’estoig.
Tisores i pegament en barra.
Joc de regle (30 cm), escaire (25 cm), cartabó (25 cm), transportador d’angles.
Compàs.
Auriculars (recomanat amb micro).
Calculadora científica (per exemple Casio Classwiz FX-82SPXII Iberia), aconsellable des de 1r d’ESO.

8. Sortides educatives

Les sortides acadèmiques estan incloses en el preu de la matrícula que es va abonar al mes de juliol. En cas d’alguna sortida extraordinària no prevista se us faria saber amb antelació així com l’import a abonar. Pel desplaçament de les sortides, dins de Barcelona, l’alumnat haurà de portar la targeta T-16.

9. Comunicació amb les famílies

Recordeu que les comunicacions es fan a través de l’aplicació iEduca TokApp. Us heu de descarregar l’APP de la Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.MultiExpo.ieduca&hl=es&gl=US  En breu rebreu l’usuari i la contrasenya si no el teniu ja.

10. AMPA

Recordeu que encara esteu a temps de fer-vos socis de l’AMPA. Teniu aquí el formulari d’Inscripció.

L’Equip de l’INS Doctor Puigvert

Barcelona, 11 de juliol de 2022.

1. Silvia

Bona tarda, tinc una filla que comença 1er Eso i la gran, 3er Eso. La reunió es el mateix día a la mateixa hora, una presencial i l’altra, telemàtica
    De debo no es pot fer en un horari diferent????

2. Eva

Hola, estem en el mateix cas. La petita que comença 1r eso i la gran a 3r. Ens interesa molt i molt conèixer les dues tutores i no volem faltar a cap… Si us plau, podeu mirar de canviar??? Fa uns dies eren hores diferents, gràcies!

3. David

Vaja… Nosaltres també estem en el mateix cas… Gràcies per mirar de canviar amb prou temps de marge com per poder estar a les dues reunions. Amb una hora de diferència no arribem a casa per fer la telemàtica de 3r.