BTV – Mario Fadda: “Els professors som uns intel·lectuals activistes” (INS Doctor Puigvert)

Mario Fadda fa nou anys que educa a l’Institut Doctor Puigvert i durant aquests anys ha viscut tota mena d’experiències amb els alumnes i ha participat en diversos projectes i reptes educatius dins del centre. L’institut es troba al districte de Sant Andreu, a la confluència dels barris de Sant Andreu, el Baró de Viver i la Trinitat Vella amb un alumnat força divers. El centre concep l’educació com un motor de canvi social i que ha d’implicar activament l’alumnat. Per tant, hi és molt present el treball per projectes i busquen que l’alumne sigui el centre de l’ensenyament, a més d’intentar respondre a les seves necessitats.

Podeu veure tot l’article a “les professors som uns intel·lectuals activistes