MATRÍCULA BATXILLERAT 21-22

El procés de matrícula del BATXILLERAT es fa de manera virtual.

Hi ha temps per a completar la tria fins el 16 de juliol.

Per poder fer la matrícula, l’alumne ha de tenir en compte l’oferta de matèries per modalitat.

Una vegada escollida la modalitat ha de formalitzar la matrícula en el formulari i enviar la documentació  requerida (pagament, còpia DNI i Còpia TIS) al correu de l’institut a8044922@xtec.cat

1. Accés al formulari de 1r de BATXILLERAT
  2. Accés al formulari de 2n de BATXILLERAT
Quota de serveis (assegurança escolar, agenda, taquilla, material d’ESO, ús de tablets i llicències digitals)

El pagament en concepte de quota de serveis s’ha de fer amb ingrés en caixa o per transferència al BANC de SANTANDER, Nº compte ES85 0049 0807 11 2010407604, indicant: Nom, Cognoms i curs de l’alumne.

• Quota 1r Batxillerat: 118€
  • Quota 2n Batxillerat: 131€

El pagament de la quota 21-22 inclou les llicències digitals per les matèries comunes (Anglès, Llengua castellana i llengua catalana). La resta de llibres de text són recomanats i els podeu consultar a la pàgina corresponent.

Per a qualsevol consulta, podeu trucar a la secretaria (93 274 06 12) en horari de 9 a 14 h de dilluns a divendres.

I DESPRÉS! Recorda associar-te a l’AMPA (informacióInscripció)