Guanyadores del concurs de dibuix de Sant Jordi 2020

Aquest curs hem dedicat el concurs de dibuix de Sant Jordi a la iniciativa municipal Paraules que curen al nostre hospital.

Aquí teniu els treballs preseleccionats a les dues categories:

Seleccionats. Modalitat Dibuix:

Seleccionats. Modalitat Lettering:

El jurat, format pels professors de Dibuix i per representants de l’AMPA, han decidit que els guanyadors siguin els següents:

Premi de Dibuix al treball de l’alumna Maria Jodar, de 4t d’ESO B:

Premi de Lettering al treball de l’alumna Alba Sánchez, de 3r d’ESO B:

Moltes felicitats als seleccionats i als guanyadors!

AMPA i àrea d’Educació Visual i Plàstica

Concurs de dibuix de Sant Jordi 2020

En aquesta situació especial que estem vivint tots, ens ha semblat bona idea dedicar el concurs de dibuix de Sant Jordi a la iniciativa municipal Paraules que curen al nostre hospital. És una convocatòria oberta a tot l’alumnat de l’institut. Hi haurà dues modalitats:

  •    Dibuix. Un dibuix lliure de suport als afectats pel virus o als sanitaris.
  •    Lettering. Una frase d’ànims als afectats pel virus o als sanitaris.

Podeu enviar-nos els vostres treballs fins al 21 d’abril seguint les instruccions de les bases al document següent:

Bases del concurs de dibuix de Sant Jordi 2020

El professorat d’Educació Visual i Plàstica adreçarà els vostres treballs a l’Hospital de Viladecans, on els imprimiran i els repartiran. Si voleu que la vostra proposta arribi a alguna persona en concret, haureu d’indicar el nom i cognoms, número d’habitació, etcètera.

Salutacions,

Àrea d’Educació Visual i Plàstica

Informació a les famílies i als alumnes d’ESO

Benvolgudes famílies,

Com ja hauran sentit per diversos mitjans informatius, el dia 14 d’abril començarà oficialment la tercera avaluació.

Aquesta avaluació es desenvoluparà de forma telemàtica, tal com hem fet des del dia 16 de març. Per tenir una avaluació positiva l’alumnat haurà de seguir les indicacions que el professorat vagi fent durant tot aquest període, realitzar el treball que s’encomani i presentar-lo dins els períodes establerts.

Per facilitar les tasques s’ha elaborat un horari, que s’acompanya, perquè el professorat realitzi videoconferències amb els grups als que dona classe. Aquestes videoconferències tenen l’objectiu de mantenir la relació amb l’alumnat i poder donar indicacions i aclariments del treball que es vagi posant per diferents mitjans, classroom, moodle o correu electrònic. Al mateix temps l’alumnat podrà exposar els dubtes que tingui sobre el treball a fer.

Com és evident, en la situació actual, no es podran realitzar tots els continguts previstos en les programacions dels diferents departaments. És per això que tots els departaments ja han previst que durant aquest temps s’asseguraran els continguts bàsics per poder continuar el proper curs.

Durant aquesta avaluació es faran les recuperacions de les matèries no assolides durant el primer i el segon trimestre.

És molt important que els nois i noies mantinguin una rutina i uns hàbits de treball que permetin connectar-se en els horaris indicats i mantenir la relació amb els companys i companyes, amb el professorat i en definitiva amb l’institut.

Tanmateix, comprovaran a l’horari adjunt que totes les setmanes hi ha un espai destinat a la tutoria que servirà per fer un acompanyament i en el cas de 3r i de 4t d’ESO per donar suport en la decisió que hauran de prendre els alumnes per al proper curs.

Horaris d’ESO durant el confinament

Els processos administratius estan aturats i per tant de moment no es disposa d’informació de quan es podrà fer la preinscripció ni quan es faran les proves d’accés a cicles, que alguns alumnes tenien previst fer.

La direcció i el professorat vol mostrar el seu agraïment a les famílies pel suport continuat que fan amb els fills i filles per tal d’aconseguir la vinculació permanent amb l’institut i per aconseguir la millora dels aprenentatges i de les seves competències.

Per a qualsevol dubte ja saben que poden utilitzar els mitjans de comunicació actuals que son el correu dels tutors i tutores i el correu del centre.

 

La direcció

 

 

Viladecans, 13 d’abril de 2020

Informació a les famílies i als alumnes de barxillerat

Benvolgudes famílies,

Com ja hauran sentit per diversos mitjans informatius, el dia 14 d’abril començarà oficialment la tercera avaluació.

Aquesta avaluació es desenvoluparà de forma telemàtica, tal com hem fet des del dia 16 de març. Per tenir una avaluació positiva l’alumnat haurà de seguir les indicacions que el professorat vagi fent durant tot aquest període, realitzar el treball que s’encomani i presentar-lo dins els períodes establerts.

Per facilitar les tasques s’ha elaborat un horari, que s’acompanya, perquè el professorat realitzi videoconferències amb els grups als quals dona classe. Aquestes videoconferències tenen l’objectiu de mantenir la relació amb l’alumnat i poder donar indicacions i aclariments del treball que es vagi posant per diferents mitjans, classroom, moodle o correu electrònic. Al mateix temps l’alumnat podrà exposar els dubtes que tingui sobre el treball a fer.

Com és evident, en la situació actual, no es podran realitzar tots els continguts previstos en les programacions dels diferents departaments. És per això que tots els departaments ja han previst que durant aquest temps s’asseguraran els continguts bàsics per poder continuar el proper curs.

Durant aquesta avaluació es faran les recuperacions de les matèries no assolides durant el primer i el segon trimestre.

Els alumnes de primer de batxillerat als que ja se’ls va assignar tutor o tutora del Treball de Recerca, aquests es posaran (ja s’està fent) per començar el desenvolupament del mateix.

En el cas dels alumnes de segon de batxillerat que han de presentar-se a les PAU, les indicacions rebudes a dia d’avui fan referència al canvi de dates que passen a ser els dies 7, 8 i 9 de juliol. Respecte als continguts dels exàmens la informació actual és que s’està treballant amb les universitats per assegurar que la situació actual no perjudiqui a l’alumnat. El calendari previst per finalitzar el curs s’haurà d’adaptar a la realitat que es tingui en el moment.

És molt important que els nois i noies mantinguin una rutina i uns hàbits de treball que permetin connectar-se en els horaris indicats i mantenir la relació amb els companys i companyes, amb el professorat i en definitiva amb l’institut.

Tanmateix, comprovaran a l’horari adjunt que totes les setmanes hi ha un espai destinat a la tutoria que servirà per fer un acompanyament a l’alumnat i ajudar en el procés de decisió d’estudis per al proper curs.

Horaris de BAT durant el confinament

Els processos administratius estan aturats i, per tant, de moment no es disposa d’informació de quan es podrà fer la preinscripció ni quan es faran les proves d’accés a cicles, que possiblement algun alumne tenia previst fer.

La direcció i el professorat vol mostrar el seu agraïment a les famílies pel suport continuat que fan amb els fills i filles per tal d’aconseguir la vinculació permanent amb l’institut i per aconseguir la millora dels aprenentatges i de les seves competències.

Per a qualsevol dubte ja saben que poden utilitzar els mitjans de comunicació actuals que son el correu dels tutors i tutores i el correu del centre.

 

 

La direcció

 

Viladecans, 13 d’abril de 2020

Informació a les famílies i als alumnes de cicles formatius

Informació a les famílies i als alumnes de cicles formatius.

 

Benvolguts/des,

Com ja hauran sentit per diversos mitjans informatius, el dia 14 d’abril començarà oficialment la tercera avaluació.

Aquesta avaluació es desenvoluparà de forma telemàtica, tal com hem fet des del dia 16 de març. Per tenir una avaluació positiva l’alumnat haurà de seguir les indicacions que el professorat vagi fent durant tot aquest període, realitzar el treball que s’encomani i presentar-lo dins els períodes establerts.

Per facilitar les tasques s’ha elaborat un horari, que s’acompanya, perquè el professorat realitzi videoconferències amb els grups als què dona classe. Aquestes videoconferències tenen l’objectiu de mantenir la relació amb l’alumnat i poder donar indicacions i aclariments del treball que es vagi posant per diferents mitjans, classroom, moodle o correu electrònic. Al mateix temps l’alumnat podrà exposar els dubtes que tingui sobre el treball a fer.

Com és evident, en la situació actual, no es podran realitzar tots els continguts previstos en les programacions dels diferents cicles. Es per això que tots els cicles ja han previst que durant aquest temps s’asseguraran els continguts bàsics de les competències professionals, tant per aquells que acabin aquest curs com per aquells que continuaran el proper curs fent el segon curs del cicle.

Per a vosaltres alumnes, és molt important que mantingueu una rutina i uns hàbits de treball que permetin connectar-se en els horaris indicats i mantenir la relació amb els companys i companyes, amb el professorat i en definitiva amb l’institut.

Respecte a les FCT els tutors de cada alumne/a ja anirà informant de la situació conforme es puguin concretar les aspectes de la seva realització.

Tanmateix, comprovaran a l’horari adjunt que totes les setmanes hi ha un espai destinat a la tutoria que servirà per fer un acompanyament, si es necessari personal.

Horari de CF durant el confinament

La direcció i el professorat vol mostrar el seu agraïment a les famílies i als alumnes de cicles formatius per la tasca feta per tal d’aconseguir la vinculació permanent amb l’institut i per aconseguir la millora dels aprenentatges i les competències professionals.

Els processos administratius estan aturats i, per tant, de moment no es disposa d’informació de quan es podrà fer la preinscripció, matriculació, o d’altres.

Per a qualsevol dubte ja saben que poden utilitzar els mitjans de comunicació actuals que son el correu dels tutors i tutores i el correu del centre.

Una cordial salutació

 

La direcció

 

 

Viladecans, 13 d’abril de 2020

 

Informació important a les 12:30

Benvolgudes famílies,
Malgrat les informacions que estan apareixent als mitjans de comunicació sobre la possibilitat del tancament d’escoles i instituts a partir dels proper dilluns dia 16, volem informar-los que el Departament d’Educació encara no ens ha donat cap instrucció.
En el moment que tinguem la informació oficial enviarem un altre correu i també podran tenir aquesta informació a la pàgina WEB i al twitter de l’institut.
Ben cordialment,
Pilar Gómez
Directora