UNA MÀ DE COLORS

SERVEI COMUNITARI “ UNA MÀ DE COLORS”

Iniciem una nova edició del projecte SERVEI COMUNITARI destinada als alumnes de tercer d’ESO.

Es tracta d’una proposta educativa que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un projecte en el qual l’alumnat es forma tot treballant sobre necessitats reals de l’entorn amb l’objectiu de millorar-lo.

D’ aquesta manera, L’alumnat és el protagonista d’ una nova dinàmica. Amb  l’ oportunitat de madurar, amb les pràctiques, les seves habilitats interpersonals i ciutadanes. De peus a terra, són necessàries les seves mans per dibuixar a la realitat una cara més humana i justa. Aquest és el repte del pilotatge i per això, serà avaluat com una matèria optativa que complementa la nota del seu currículum en el desplegament de les competències bàsiques a tercer d’ ESO.

La part teòrica ha consistit en un bloc conceptual sobre els valors de la convivència com el respecte, la cura, la solidaritat i s’ha realitzat després del tractament de les relacions interpersonals que reflexionaven sobre el camí del jo al nosaltres. Treballar sobre l’ assertivitat, l’altruisme i l’origen dels prejudicis són eines bàsiques per obrir pas a una formació integral que necessita la pràctica per consolidar-se definitivament.

DOCUMENT EXPLICATIU                            PRESENTACIÓ                            VIDEO

Captura de pantalla 2016-05-04 08.35.40                                   Captura de pantalla 2016-04-22 13.48.24   captura-de-pantalla-2016-09-22-a-les-20-27-55