Alumnes premiats

L’alumne de 2n de Batxillerat Pau Ruiz Esbrí, després d’haver estat seleccionat pel 12è Fòrum de treballs de recerca “Ciutat del Prat” pel seu treball Foc i tradició, la Colla de Diables del Prat, ha estat guardonat també amb un dels premis Baldiri Reixach que cada any atorga la Fundació Carulla per a l’estímul i el foment de l’escola catalana. També ha quedat finalista en la convocatòria dels III Premis Edurecerca convocats pel Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat, amb la participació de moltes altres entitats així com també dels Serveis territorials del Baix Llobregat del Departament d’Ensenyament.
premis_alumnat
D’altra banda, les alumnes de tercer d’ESO Ana Alcalá i Judit Barroso han estat premiades en la convocatòria del XVI premi  “Poesia en acció” que s’organitza ja des de fa molts anys amb finalitats literàries i solidàries. Els seus poemes Per què tenir pressa? i El que em fa sentir han estat publicats en el llibre commemoratiu que s’ha editat arran de la marató poètica que va tenir lloc el passat 13 de juny a la Casa de la Caritat de Barcelona.

L’enhorabona a tots ells.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *