Av. Pare Andreu de Palma 1-3
Horari: dilluns de 17:30 h a 18:30 h
08820, El Prat de Llobregat
Per qualssevol consulta ens podeu escriure al següent correu electrònic: ampadalielprat@gmail.com Us contestarem tan aviat ens sigui possible.

I també ens trobareu a

• Instagram : ampa_dalielprat

• Twitter: @AMPADaliPrat

• Facebook: AMPA Institut Salvador Dali

L’AMPA és la interlocutora de les famílies de l’alumnat del Centre amb tota la Comunitat Educativa: Equip Directiu del Centre, Ajuntament, FAPAC (Federació d’associacions de mares i pares d’alumnat de Catalunya) i altres entitats amb les quals hi té vinculació.

Actualment l’AMPA desenvolupa els següents Projectes:

Projecte SORELL: Socialització de llibres de text de tots els nivells des de 1r. de l’ESO fins 2n. de Batxillerat.

Impuls de la participació de les famílies i cohesió de la Comunitat Educativa:

• Graduacions a 4 ESO i 2n Batxillerat: Orles i berenar per l’alumnat

• Festa de Carnestoltes: Participem com a jurat i aportem una ajuda econòmica per gestionar els autocars per la sortida que s’acostuma a fer amb els grups guanyadors

• Jocs Florals: Premis de Sant Jordi (entrades al cinema, libres, roses,…)

• Colla gegantera: Participem a la Festa Major, festa del Gall i Pratifolk

• “ L’Univers Lila”. Gran mural en l’àmbit de la conscienciació de la igualtat entre els diferents gèneres.

Millora de l’èxit i la funció educativa de les famílies:

• Projecte de l’Escola de famílies: Projecte estructurat dins el Projecte Educatiu del Centre. Organitzem tres tallers a partir d’un ampli ventall que ens proporciona l’Ajuntament

• Projecte Interseccions: Participem en l’Spring Festival que pretén apropar la llengua anglesa a l’àmbit familiar

Lloguer d’armariets per l’alumnat: Des del curs 19/20 tenim disponibles a l’Institut uns quants armariets que es lloguen anualment a l’alumnat per poder deixar les seves pertinences. L’AMPA fa d’intermediària entre les famílies i l’empresa que les gestiona.

En aquesta adreça podeu accedir a tota la informació de l’AMPA de l’INS Salvador Dalí.