Utilitats iEduca

Organització dades Esfer@

Indicacions per crear horaris a iEduca

Canal iEduca

Funcionalitats disponibles dins iEduca:

  • Reunions i actes
    • Convocar al professorat que forma part d’aquell grup reunió. S’indica al calendari la reunió, amb l’hora i l’aula o espai a on es fa.
    • Fer l’acta de la reunió en temps real, fer el seguiment i deixar constància dels professors/es absents.
    • Crear acords que implicaran una tasca, de la que es podrà fer el seguiment a Tasques.
    • Consultar de forma ràpida amb diferents filtres qualsevol acta i també fer una consulta d’anys anteriors.
    • Les actes de les reunions tenen validesa pel que fa al Departament i auditories externes pel compliment de Qualitat.
  • Informes
    • Crear plantilles de centre que el claustre podrà trobar per demanar informes sobre l’alumnat. Queden lligats directament a la fitxa de l’alumne.
    • Poder accedir ràpidament a aquests informes; d’aquest any i d’anys anteriors.
    • Definir restriccions respecte a la visibilitat d’aquests informes.
  • Enquestes
    • Permet crear enquestes anònimes per tal d’obtenir informació per part de tota la comunitat del centre. Sigui professorat, alumnat o famílies. Aquestes enquestes poden anar relacionades amb els indicadors del mòdul de Qualitat.
  • Etiquetes
    • Permet crear camps lliures per poder classificar i filtrar els alumnes. Per exemple, poder crear una etiqueta pels CELÍACS i poder filtrar sobre aquest camp i extreure’n llistats.
  • Inventari/Incidències/Reserves
    • Inventariar tot el centre, crear categories que englobin equipaments.
    • Configurar les reserves sobre l’equipament.
    • Crear incidències sobre l’equipament amb un responsable que rebi per la plataforma l’avís.
    • Gestionar el seguiment de les incidències amb diversos estats: oberta, tancada, en procés, etc.
  • Notes
    • Avaluar amb dimensions i competències, qualitativament, quantitativament, amb frases i crear avaluables.
    • Crear avaluables amb ponderació.
    • Imprimir el butlletí oficial del Departament d’Educació o també que les famílies puguin accedir als butlletins de notes des del seu espai d’usuari, tant en entorn web com des de l’APP.
  • Qualitat
    • Permet portar la gestió de Qualitat dels centres, definir un mapa de processos, gestionar la documentació i crear indicadors des d’altres funcionalitats per lligar-les a Qualitat.
    • Permet fer i registrar auditories
  • Programacions
    • Definir les programacions anuals i fer-ne el seguiment.
  • Sortides
    • Permet l’organització de sortides des que es sol·liciten, a l’aprovació per part del consell i la configuració d’aquestes indicant els alumnes convocats, els professors que els acompanyaran, els permisos de sortides i el control d’assistència de l’alumnat que marxa, com el que es queda al centre.
    • Gestionar les guàrdies del professorat que marxa i el que queda alliberat i que segurament haurà de cobrir guàrdies o fer-se càrrec dels alumnes que s’han quedat.
  • Borsa de treball
    • Permet relacionar els alumnes que estan cursant o han finalitzat cicles formatius amb les empreses de l’entorn per tal de motivar les sortides laborals de l’alumnat del centre. A tot l’alumnat que s’apunta a la borsa, automàticament els mostra com a candidats a les empreses que requereixen els estudis en curs o finalitzats d’aquests per tal facilitar la gestió de d’alumnat i empreses.
  • Donar accés a les famílies i/o alumnat
    • Permet tenir un apartat propi on poden fer el seguiment, consultar l’horari, agenda, descarregar els butlletins i comunicar-se amb el centre.
  • Notificacions push mitjançant iEduca Tokapp
    • Pots obtenir una comunicació molt més efectiva que el correu electrònic, les famílies reben una notificació al mòbil, els sona i els apareix en pantalla (molt similar a WhatsApp), ofereix la traçabilitat (comprovant de rebut), possibilitat de resposta, validesa legal i també gestió de pagaments amb targeta.

Si voleu activar alguna d’aquestes funcionalitats, poseu un tiquet a l’apartat de suport del o dels mòduls que us interessa preparar, per tal de donar-vos tota la informació que necessiteu per posar-lo en funcionament.

Comunicacions: 

Missatgeria: Quan es cerquen els familiars de l’alumnat, ara també apareix el nom de l’alumne/a per tal d’identificar-los millor.

Notificacions massives: Quan es cerquen els familiars d’alumnes, ara apareix el nom de l’alumne per tal d’identificar-los millor.

App iEduca Tokapp; apartat famílies:

Ara teniu la possibilitat d’adjuntar documents des de l’apartat missatgeria.
S’han inclòs a l’apartat “Expedient Acadèmic” (abans Control de Faltes) els butlletins per poder descarregar des del mòbil, per tots els centres que utilitzen el mòdul Notes d’iEduca i fan l’entrega dels butlletins mitjançant la plataforma. (Fins ara aquesta funcionalitat era exclusiva per la versió escriptori).

Importadors/Exportadors:

Grups Reunions: S’ha creat un “Imprimir” i un “Exportar a Excel”, que es pot desar en format .csv per facilitar la importació dels grups a GSuite

Calendari: S’ha afegit l’importador en Excel per importar el calendari del centre en l’apartat Gestió>Calendari.

Inventari: S’ha afegit l’importador en Excel per importar l’inventari en l’apartat  Inventari

Reserves d’aules:

A l’apartat aules lliures, fins ara es mostrava un llistat de les lliures del dia actual. S’ha actualitzat i s’ha afegit un nou camp per poder escollir una data a futur, i així poder consultar i reservar aules lliures en una data concreta sense haver de navegar pel calendari.

Formacions:

Estem fent Webinars periòdics per aprofundir en els mòduls, però també us animem a donar idees i funcionalitats per adaptar-nos a la casuística actual. Recordeu que teniu material audiovisual disponible al nostre canal de Youtubeper tots aquells que no hagin pogut assistir o vulgueu repassar el funcionament d’algun mòdul. Aquí teniu el llistat dels últims videotutorials disponibles:

Canal iEduca

Videotutorials més recents: 

Us recordem que dins de Suport hi trobareu guies de processos habituals d’inici de curs que us poden ajudar, preguntes freqüents que hem anat recollint durant tots aquests anys d’acompanyament, i videotutorials, que també podeu visualitzar des del nostre Canal de Youtube; al que recomanem que us subscriviu per rebre avisos de les noves publicacions que tenim previstes.

Novetats gener
Novetats març
Novetats abril

er tal de resoldre els vostres dubtes i incidències el més ràpid possible, quan ens escriviu és important que:

– Ens faciliteu un exemple del cas, enviant una captura de pantalla
– Especifiqueu tota la informació que ens pugui ser necessària (grup, matèria, professor/a,…)
– Si teniu el problema amb algun importador,  cal que adjunteu el fitxer que estigueu intentant importar.

US TRUQUEM NOSALTRES! Per urgències i trucades, us demanem que ens indiqueu el número de telèfon i horari en què us podem trobar disponibles. Ens posarem en contacte amb vosaltres el més aviat possible!

Si seguint les instruccions no ha estat possible resoldre la incidència, us facilitem les dades de contacte dels diferents departaments:

Dept. Comercial         972 900 034
Dept. Suport Tècnic   972 426 969
Dept. Administració     972 439 417

Una de les novetats pel curs 2020/2021 és la vinculació d’iEduca amb GSuite.
Aquesta funcionalitat no augmentarà l’import mensual de la plataforma tot i que sí que requerirà d’un preu de configuració i formació.

El cost d’activació serà un pagament únic de 150€ i com a PROMOCIÓ DE LLANÇAMENT TINDREU UN 50% DE DESCOMPTEper tots els centres que confirmeu que voleu activar el servei abans del 31/07/2020.

Per explicar-vos tots els detalls d’aquesta vinculació us convidem a la presentació online que farem el proper dilluns 13 de juliol de 2020. Us hi esperem!

Quan?   Dilluns 13 de juliol a les 10.00h.