PROJECTE D’INTERCANVI DE LLIBRES DE LECTURA CURS 2015-2016

intercanvi de llibres

“FEM CORLECTORS”

Durant el curs escolar la biblioteca escolar s’obrirà  dos patis, els dilluns i els dijous, per al foment de la lectura per plaer i l’intercanvi de llibres.
Els alumnes que vulguin sumar-se al Projecte d’Intercanvi de llibres de lectura, durant la segona quinzena del setembre i fins a finals d’octubre, podran portar a la Biblioteca escolar dins l’horari del pati el llibre que hagin llegit durant l’estiu o recentment, per deixar-lo en préstec i poder disposar també d’un fons de llibres actual per triar durant el curs en préstec.
Durant el mes d’octubre als alumnes participants en el Projecte se’ls lliurarà el “passaport lector”. El bon  ús d’aquest “passaport lector” incidirà directament en la nota final de les matèries de llengua, nota que pot augmentar un punt al final de curs.
Porta’n només un i emporta’t els que vulguis. LA LECTURA SUMA!!!!

5 comentaris

1. Retroenllaç: Projecte d’Intercanvi de llibres de lectura curs 2015-2016 » INS Joan Coromines

2. Marina Coronado Ramos

Hola, sóc una alumna de 1er D a la que li agrada molt llegir.L’últim llibre que he llegit es diu “Olvidados” i tracta d’una societat organitzada per adolescents.Però no hi ha adults, al principi pot semblar una notícia bona però poc després els protagonistas (i els altres adolescents) se n’adonen dels efectes que pot provocar aquest fet…Personalment el llibre m’ha agradat bastant, perquè relata perfectament com seria un món sense adults.L’autor explica amb molt detall la història dels personatges (jo penso que aquesta petita descripció és l’inici d’un bon llibre).

3. Retroenllaç: Intercanviem llibres? | Institut Joan Coromines

4. Andrea Casanueva

Hola, em dic Andrea i sóc de 2c. M’he llegit el llibre “Si creus en mi et sorprendre” de l’Anna Vives i l’Albert Miralles. és un llibre molt bonic, que tracta de la vida de l’Anna, que té la síndrome de Down. Explica com ha arribat a complir el seu somni, que era crear una tipografia pròpia. He après que si segueixes els teus somnis amb ganes els pots aconseguir.