Västeras, Suècia

El tercer destí del nostre projecte “Highway to Europe” serà a Västeras (Suècia), ciutat del centre de Suècia a la riba del llac Mälaren, a la província de Västmanland, a uns 100 kilòmetres a l’oest de Stockholm.

Els 6 alumnes del nostre centre estaran en aquesta ciutat del15 al 20 de maig de 2017.

El treball previ que han de fer els nostres alumnes és preparar un currículum vitae imaginant-se que tenen 25 anys i que ja han acabat els estudis. Els altres equips també en preparen.

Després a Suècia posem en comú en grups internacionals els diferents currículums i es donaran pautes per fer un bon CV i es faran entrevistes de treball.

Una mostra de les activitats desenvolupades es recull a continuació: